16 noiembrie 2009

Unele lucruri nu le poti schimba niciodata

Azi sunt aici. Nu ştiu dacă acesta e drumul pe care am vrut să îl urmez, nu ştiu nici măcar dacă azi am vrut să ajung aici, nu ştiu dacă asta e stradă pe care ieri o căutăm. Dar sunt aici şi nu pot să mai schimb nimic. Nu pot să dau timpul înapoi să îndrept tot ce am greşit, să fac tot ceea ce nu am făcut, să rad atunci când poate că plângeam, să plâng atunci când poate că râdeam, să zic ceea ce nu am avut curajul să spun, să nu mai îmi fie fie frică de ceea ce urmă să fie în ziua următoare pentru că acum ştiu că orice ar fi trebuie să merg mai departe. Nu pot să dau timpul înapoi să fug atunci când simţeam nevoia să evadez din lumea monotonă ce mă învăluia într-o plictiseală „plictisitoare”. Să fug împreună cu toate visele pe care le aveam, să strig atunci când aveam nevoia să tac şi atunci când aş fi avut nevoie să urlu să îmbrac hainele unei linişti asurzitoare. Nu pot să schimb faptul că nu am avut curajul să fug departe de toţi atunci când singurătatea mă chema, că nu am avut curajul să mă ascund de toată lumea de teamă să nu devin un las. Nu pot să dau timpul înapoi, nu pot să schimb lucrurile care deja s-au pierdut cu timpul, care şi-au lăsat urmele în cutiile amintirilor şi au dispărut într-un univers al lucrurilor pierdute. Nu pot să schimb toate acele lucruri pe care le-am spus ieri cu răutate, nu pot să schimb lucrurile bune pe care le-am rostit şi care nu şi-au găsit rostul în final. Nu pot să schimb dezamăgirile, nu pot să schimb clipele fericite. Nu pot să schimb momentele în care am pierdut atâtea lucruri la care ţineam cu adevărat, nu pot să schimb momentele în care am suferit şi poate chiar am plâns după aceste lucruri. Nu pot să le schimb pentru că sunt UNELE LUCRURI PE CARE NU LE POŢI SCHIMBĂ NICIODATĂ oricât ţi-ai dori să poţi să faci ceva în privinţa asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu