18 noiembrie 2009

Te iubesc...

Te iubesc azi. Te voi iubi mâine si mereu. Te iubesc în fiecare zi de când te-am cunoscut. Te iubesc asa cum tu m-ai învatat sa te iubesc.Eu nu am facut nimic. Nu a fost nevoie de prea multa straduinta sa te iubesc. Îti iubesc privirea. Îti ador zâmbetul. Îti iubesc mersul si modul tau de a gândi. Îti iubesc sufletul. Te iubesc pentru simplul fapt ca esti tu. Te iubesc 24 de ore din 24 si parca tot mi se pare putin. Te iubesc în zilele cu soare si te iubesc atunci când ploua. Te iubesc când îmi zici ca ma iubesti. Te iubesc când îmi culci capul pe pieptul tau dezgolit si mai apoi adormim. Te iubesc când îmi mângâi parul si ma saruti usor. Te iubesc când ma strângi în brate protector si mai apoi ma saruti pe frunte. Te iubesc atunci când ma mângâi si nu-ti pasa de nimic din jur. Te iubesc când facem dragoste si totul în jurul nostru dispare. Te iubesc când ma privesti zâmbind. Te iubesc atunci când crezi ca nimeni nu te mai iubeste si te iubesc atunci când ti se pare ca totul în jurul tau s-a darâmat. Te iubesc atunci când vrei sa pari tare si nepasator. Te iubesc când dimineata te trezesti morocanos si reusesc sa îti fur un zâmbet. Te iubesc când ma certi si te iubesc când ne certam. Iubesc dulcele gust al împacarii si te iubesc când zici ca totul va fi bine. Te iubesc când esti optimist si când crezi în tine chiar daca poate cei din jur nu cred. Te iubesc pentru ca sti sa ma faci fericita în fiecare clipa în care sunt cu tine. Te iubesc pentru ca esti diferit de ceilalti si pentru ca nu vrei sa fi ca ei. Te iubesc atunci când zici ca totul s-a pierdut. Te iubesc când crezi ca nimic nu mai are rost. Te iubesc când ma faci sa râd. Te iubesc când ma faci sa plâng. Te iubesc precum pamântul îsi iubeste soarele. Te iubesc când ma iei de mâna. Te iubesc când ne purtam ca doi copii într-o lume doar a noastra. Te iubesc când suntem doar noi doi si ceilalti din jurul nostru au disparut. Te iubesc când îmi zici ca ti-e dor de mine. Te iubesc când îmi zici ca ai vrea sa fiu lânga tine. Te iubesc chiar si atunci când cred ca nu ma mai iubesti. Te iubesc chiar daca crezi ca acest lucru este imposibil. Te iubesc pentru ca a fost scris sa te iubesc. Te iubesc pentru ca nu ai reusit niciodata sa îmi distrugi aceste sentimente. Te iubesc când te vad venind spre mine. Te iubesc asa cum poate tu nu îti doresti sa te iubesc. Te iubesc pentru ca ai gresit când m-ai facut sa te iubesc asa. Te iubesc chiar si atunci când pleci chiar daca stiu ca poate nu te vei întoarce înapoi. Te iubesc mai mult atunci când îmi ceri sa nu te mai iubesc. Te iubesc mai mult atunci când simt ca totul s-a sfârsit. Te iubesc mai mult decât tu crezi ca te iubesc. Te iubesc chiar daca uneori cred ca nu o sa reusesc sa-ti dovedesc. Te iubesc în vis si te iubesc în cosmaruri. Te iubesc atunci când mi-as dori sa pleci. Te iubesc atunci când vreau sa ramâi mereu lânga mine. Te iubesc când poate tu nu crezi în astfel de sentimente. Te iubesc târziu si te iubesc devreme. Te iubesc mult si te iubesc putin mai mult. Te iubesc pentru ca existi în viata mea. Te iubesc la fel cum iubesc aerul. Defectul meu e poate ca astazi te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu