16 noiembrie 2009

Pentru ultima oara


Indiferența e o armă mortală ce încet mă distruge şi plâng
Şi-aş mai vrea pentru ultima oară să-ţi văd pasul cu mine mergând
Să te simt inc-odată aproape, cu-n sărut să îmi spui tremurând
Că aceasta e ultima noapte, că acesta e ultimul gând.
C-am pierdut ce-am avut într-o seară...singuratic mi-e timpul acum
Şi-aş mai vrea pentru ultima oară să-ţi întorci iar privirea din drum.
Să-mi iei tâmpla-ntre palme atunci, să îmi spui că te doare, plângând.
Între lacrimi tu pleci şi m-arunci, ca acum o să fie nicicând.


Despărţirea încet mă omoară și cu paşii târâţi vreau să plec,
Dar mai mai vreau pentru ultima oară să-ţi aud suspinând glasul sec.
Ghemuită m-aşez într-un colţ. Gânduri reci mă-nfioara şi plâng
Şi-aş fi vrut să m-atingă un glonţ ca să pier mai apoi dispărând.
Şi-aş mai vrea pentru ultima dată să-mi iei mâna încet, tremurând
Să-mi întinzi o batistă curată când mă vezi iar la pieptu-ţi plângând.
Ochii-nchisi,pleoapele îmi sunt grele, cu cearcăni adânci te privesc
Şi-aş mai vrea să-mi pormiti printre stele c-o să uiţi că azi te iubesc.
Indiferenţa nu pot s-o înving, mă îndeamnă să plec negreşit.
Pentru noi azi nu mai e timp ai uitat să-mi zâmbeşți şi-am murit.
Pentru ultima dată aş vrea să-ţi mai văd chipul dulce zâmbind
Dar plecarea e-atât de grea când ţi-aud vocea iar tresărind.
Pentru ultima dată aş vrea să te-ntorci la mine oftând
Iar plecarea e-atâta de grea când te-aud de departe plângând.
Am rămas împietriţi de destin pentru ultima oară îţi spun
Am uitat ce am fost să mai fim și încet ne-am pierdut de pe drum.
Și-aş mai vrea pentru ultima oară sărutând să te văd că nu plângi
Eu voi plânge căci simt că m-omoară să te văd cum în două ne frângi.
Când prin mâini îmi va trece uitarea aș mai vrea să te am doar o dată
Să-ţi urmez doar o zi iar cărarea iar apoi să rămân cea uitată.
Pentru ultima dată...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu