15 noiembrie 2009

Aș vrea să ne iubim...




Aş vrea să ne iubim pe-o margine de lume, să fim doar noi şi marea când soarele apune
Şi răsăritul falnic să ne găsească aici, pe-o margine de lume fără de griji sau frici
Aş vrea să ne iubim pe-o margine de apă, să fim doar noi cu cerul când ziua şi-o îngroapă
În noaptea cea pustie să fim iar tot acol', pe-o margine de apă cu tine-aş vrea să zbor.
Aş vrea să ne iubim pe-o margine de stânca, să fim doar noi, ecoul, prăpastia adânca
Şi zi de zi să pot să-ţi spun că te iubesc, pe-o margine de stânca aş vrea să te-ntâlnesc
Aş vrea să ne iubim pe o rază de soare, să fim doar noi şi el strălucind tot mai tare
Căldura ce-o emana va fi iubirea noastră, pe o rază de soare o iubire cerească
Aş vrea să ne iubim pe-o margine de lună, pe pieptul tău s-adorm când îmi spui "Noapte bună!"
Şi dimineaţă-n soare să mă trezeşti zâmbind, pe-o margine de luna doar eu cu tine fiind.
Aş vrea să ne iubim pe-o margine de stea, să-mi spui povestea ta, să-ţi spun povestea mea
Şi peste toate relele să trecem ca-ntr-un vis, pe-o margine de stea să îţi citesc ce-am scris
Să ne iubim cum nimeni nu a ştiut s-o facă, sii azi, şi mâine aici şi poate viaţa toată
Căci scris e pe pământ, în cer şi chiar în mare ca dragostea din noi este nemuritoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu