26 aprilie 2013

Dacă pleci


 Dacă pleci, pleacă acum
 Închide ușa și nu privi-napoi cu îndoială
 Eu am să-ți număr pașii îndepărtându-te de mine tot mai mult
 Până când voi cădea pierdută la pământ
 Îmi voi înghiți durerea căci am promis că nu o să mai plâng
 Și nici o lacrimă nu va cădea din ochi să-i umezească
 Voi merge,voi privi în gol pe o fereastră
 Să-ți zăresc urma lăsată pe cărare-n urma ta
 Să te privesc cum pleci cu nepăsare
 Și apoi să mă contemplu în agonia mea...

 Dacă pleci, pleacă tăcut
 Închide ușa și nu spune nimic când ieși afară
 Eu am să stau să îți ascult suspinele din depărtare
 Până când voi cădea tăcută și fără răsuflare
 Îmi voi înghiți cuvintele și am să uit să te mai strig
 Niciun oftat nu îmi va demască setea de ține
 Și pe o foaie voi desena cu umezeala degetelor fine
 Tot ce nu am apucat să-ți spun odată
 Tot ce-am simțit în nepăsarea ta
 Și-apoi tăcut voi reveni pierdută-n lumea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu