19 decembrie 2011

Iarta-ma ! (Forgive me)


Iartă-mă că nu ştiu să îţi spun tot ce simt
Iartă-mă că nu ştiu să te prind de mână
Să-ţi zâmbesc, să te caut, să îţi spun ce gândesc
Iartă-mă că nu am curajul să te privesc în ochi
Iartă-mi teama ce mă opreşte-n drum spre tine
Iartă-mi frica ce îmi umbreşte orice sentiment
Iartă-mă că nu ştiu să te chem, să îţi spun că mi-e dor
Iartă-mă că nu mai ştiu să-mi umplu sufletul gol
Iartă-mi nepăsarea cu care te sărut pierdută
Iartă-mi îmbrăţişările reci, monotone şi triste
Iartă-mi cuvintele pe care nu reuşesc să le rostesc
Iartă-mă că nu mai ştiu să spun ce îmi doresc
Iartă-mă că nu mai ştiu să plâng, să simt
Iartă-mă pentru că tot ce ştiu să fac este să mint
Iartă-mă când cred că fără mine ţi-e mai bine
Iartă-mă că de atâtea ori rămân pierdută fără tine-n lumea mea
Iartă-mă dacă îţi spun că nu îmi pasă, dacă îţi spun să pleci nepăsător
Iartă-mă dacă o să mă îndrept spre uşă, dacă poate nu o să-mi fie dor
Iartă-mă de vrei căci eu n-am să mă iert
Că am uitat să simt, că n-am ştiut să-ţi spun
Că am rămas şi astăzi la fel ca doi străini
Iartă-mă tu, străine, şi-nvata-mă să uit...


Sorry I don't know to tell you everything I feel
Sorry I don't know to take you by the hand
To smile you, to search you, to tell you what I think
Sorry I don't dare to look you in the eyes
Forgive my fear that stops me on the way to you
Forgive my fear because is overshadowing any of my senses
Sorry I don't know to call you, to tell you that I miss
Forgive me that I don't know how to fill my empty soul
Forgive my carelessness while I kiss you feeling lost
Forgive my cold hugs, dull and sad
Forgive my words that I can't say to you
Forgive me for not knowing how to say what I want
Forgive me for not knowing how to cry, to feel
Forgive me for all I know to do is to lie
Forgive me when I think that without me you're better
Forgive me that so often I remain lost in my world without you
Forgive me if I say I don't care, if I tell you to careless go
Forgive me if maybe I will not miss you, if I will go to the door
Forgive me if you want because I'll not forgive myself
That I forgot to feel, that I forgot to tell
That we remained as two strangers even today
Forgive me you, my stranger, and teach me to get on your way...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu