16 noiembrie 2011

Labirint de stari

In camera pustie ma pierd intr-un labirint de stari
Printre foi si cuvinte caut sa gasesc putere sa sa merg mai departe
Sa evadez din cimitirul clipelor de mult moarte
Privirea pare goala.Caut sclipirea ratacita din ochi intre versuri ce imi concretizeaza starea
Caut zambetul desenat intr-un oracol cu amintiri obosite si prafuite de timp
Caut clipa de fericire spulberata de cuvinte nepotrivite dintr-un moment nepotrivit
Caut visele pierdute printre perne in noptiile in care lacrimile ingreunau asternuturile
Caut sa-mi nutresc sperantele din franturi de trecut ce inca bantuie locul
Caut sa imi regasesc spiritul de copil pe leganul din parcul ce se contureaza prin geamul aburit
Caut sa ma regasesc pe mine intr-o mare de clipe ce imi ametesc mintea in diversitatea lor
Trec subit de la o stare la alta cu fiecare ticait de ceas ce imi bate asurzitor in ureche
Se ineaca orele in timp si cu fiecare moment imi pare ca ma afund si mai mult in propria temnita
Secundele imi par o eternitate si in jur nu e nimeni sa ma impinga sa merg mai departe
Raman tintuita in acelasi colt de camera unde tes panze de amintiri in care tot eu raman captiva
Din rame pozele, in care am imortalizat farame de fericire, par ca imi zambesc ironic
Vreau sa raman,vreau sa plec,prea confuza sa stiu daca sa fug sau nu de propriul eu
Inlemnesc sa descopar ca am pierdut si lacrimile care uneori ma faceau sa ma simt vie
Si incep sa caut regretele tardive intr-un sertar intepenit in care am inghesuit vechile cadouri
Sa caut sperantele pierdute intr-o scrisoare de la revedere mototolita,ratacita-ntr-un penar
Vocile constiintei sunt in razboi cu glasurile ascutite ale inimii in timp ce eu gresesc mereu calea
Urla dintr-un caiet dorintele dintr-o zi de vara si caut forta sa nu rasfoiesc trecutul inutil
Printre toate starile caut o cale de scapare din banala singuratate
Caut curajul intr-un car de slabiciuni si nu fac altceva decat sa gasesc si mai multe indoieli
Caut momentul potrivit sa ma ridic din prapastia in care singura m-am ingropat cu fiecare ora irosita
Caut o cale de iesire din labirintul de stari care ma taraste mereu in jurul aceluiasi sentiment de neputinta...

Si am sa evadez,azi,maine,intr-o zi,sau poate niciodata...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu