11 februarie 2010

Nu pot sa mint



Nu pot să mint,nu te-am uitat
Nu te mai simt atât de aproape
Dar eşti încă rătăcit în suflet
Tu ţi-ai dorit să ucizi tot
Şi am pierdut războiul cu ţine
Am căzut să mă ridic şi să plec departe
Cu tot ce mi-a rămas din urmă ta
Atât de puţine,atât de mărunte
Nu plec că un erou,dar că un învins
În lupta cu sufletul tău
Nu pot să mint,încă îmi rătăceşti prin minte
Şi dureros îmi furi o lacrimă
Nu ţi-a ajuns tot ce mi-ai luat?
Mi-ai furat privirea dulce,încrederea în lume
Mi-ai furat dorinţa,extazul sentimentelor
Mi-ai insuflat aroganţă,insensibilul
Nu mai ştiu cine sunt
Nu mai ştiu cine eşti
Nu mai ştiu cine-am fost
Nu pot să mint,nu te urăsc cum mi-aş dori
Nu te mai vreau cum te vroiam
Şi totuşi uneori te mai chem iar naivă
Nu vreau să îţi mai întâlnesc privirea
Nu pot să mint,mi-e frică încă de mine
Că aş putea să dărâm tot zidul ce l-am construit în faţă ta
Înainte să reuşesc să termin fortăreaţa
Nu pot să mint,nu mă mai doare
Dar urmele rănilor vor rămâne mereu acolo
Nu vreau să încerci să le redeschizi
N-ai să poţi,n-ai să vrei
Nu ai fi atât de josnic,de crud
Nu m-aş pierde din nou pentru ţine
Nu pot să mint, încă mă ascund cu pozele tale
Şi nopţile încă îmi par uneori puşti
Nu mai îmi furi doar tu gândurile
Dar eşti încă acolo printre ele
Că o fiară ce-mi muscă din suflet
Şi inconştient nu vrea să mă lase să plec
Nu pot să mint,încă îmi dai fiori când te aud
Dar nu se mai rezumă totul la ţine
Nu mai însemni totul pentru mine
Am îngropat cuvântul "noi"
Nu pot să mint,nu te mai vreau aproape
Azi mi-aş dori să fie el aici şi tu să pleci
Nu pot să mint, nu vreau să te mai simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu