28 ianuarie 2010

Mi-e dor....

Mi-e dor.Mi-e dor de un gest,de un cuvânt,de o privire, de o atingere
Mi-e dor să îmi prinzi mâna în palmă ta sfios
Să pot să îţi spun fără frică "Te iubesc"
Să stăm pierduţi seară privindu-ne în gol
Să uităm de lume,de timp,de circumstanţe
Să trăim pentru câteva clipe în lumea noastră
Să uităm tot ce-a fost într-un moment şi să zâmbim
Mi-e dor să ne pierdem în cuvinte
Să ne îmbrăţişăm temători de ce va fi mâine
Să radem de cea mai nesemnificativă glumă
Să ne îmbătăm cu cuvinte dulci
Să fim aşa cum eram într-o zi
Mi-e dor să te privesc în tăcere
Mi-e dor să îmi zâmbeşti la plecare
Să mă iei în braţe pierdut de lume
Să existe un moment în care să uiţi de ceilalţi
Mi-e dor să cred că o să mă trezesc dintr-un coşmar
Că totul e aşa cum a fost odată
Că tu eşti încă aici şi să zâmbesc
Să îmi zici că nu s-a întâmplat nimic
Să plâng speriată la gândul că ai plecat
Dar tu să fi lângă mine şi să mă strângi în braţe
Să îmi zici că nu o să pleci
Să pot să te sărut fără teamă
Să ştiu că mâine vei fi tot aici
Să nu mai simt că totul pare fără sens
Să nu mai vreau să plec sau să dispar
Să nu mai simt cum toate în jur dor
Să pot să mă gândesc la ţine fără teamă
Mi-e dor să te aud,să îţi vorbesc
Să te simt lângă mine tăcut
Mi-e atât de dor de noi încât nu am curajul să o spun
Atât de dor încât mi-e frică de cuvinte
De o banală întâlnire
Căci dacă ai fi în faţă mea
Te-aş îmbrăţişa negreşit
Ţi-aş spune că te iubesc fără nici o teamă
Te-aş privi în ochi şi probabil
O lacrimă şi-ar face simţită prezenţa
Te-aş lua de mâna doar să te simt încă o dată
Te-aş sărută chiara dacă ştiu că ar
fi un sărut fără gust
Şi toate se transformă în visuri pierdute în serile reci
În care îmi inunzi mintea într-un mod tragic
Şi îmi furi nopţile lungi şi inutile
Visuri care mă fac să trăiesc într-o lume imaginară
Singură lume în care mai eşti încă aici
Pentru că realitatea e amară
Pentru că prefer dulcele gust al visului
Pentru că încă te caut şi nu ştiu dacă o să te mai găsesc vreodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu